お知らせ

ScanX 障害発生・続報のお知らせ 2022.07.19 | Incident Report 11:00現在

お知らせ

ScanX Ver2ユーザーの皆様

(English below)

いつもScanXをご利用いただきありがとうございます。

先日、日本時間2022年7月15日 00:00から2022年7月15日13:00までの間、新規にアップロードされたプロジェクトが処理できない障害はすでに解決いたしました。

ご迷惑をおかけし誠に申し訳ございません。


発生原因

原因としては、弊社が利用中の外部ツールのライセンスに問題が発生したことに起因しております。


現在の状況

すでに原因を特定し、障害は解決しております。

該当期間にアップロードができなかったものに関しましては、今一度お試しいただくようお願いいたします。

この度は、新規プロジェクトが処理できないことにより、ご心配をおかけしましたこと誠に申し訳ございません。

もし何かご不明な点やお気づきの点ございましたら、ログイン後、問い合わせフォームよりご連絡ください。

どうぞよろしくお願いいたします。




Dear ScanX Ver2 Users
(English below)


Thank you for using ScanX.

System failure occurred from 00:00 on July 15, 2022 to 13:00 on July 15, 2022 (Japan Time) has already been fixed.

We sincerely apologize for the inconvenience.



Cause
There was a problem with the license of the external tool we are using.


Current Situation
The cause has already been fixed and could upload the project.

We sincerely apologize for any inconvenience caused by the inability to process the new project. If you have any questions or concerns, please submit contact form from your account.

Thank you for your understanding

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